Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Als blijkt dat u de aankoop niet wilt laten doorgaan. Neem dat zo snel mogelijk contact met ons op. 

Is de bestelling al onderweg naar u, stuur het dan ongeopend retour. 

Dit omdat wij dan maar 1x de verzendkosten moeten betalen. 

Er zijn helaas mensen die een pakketje bestellen en het vervolgens kopiëren om het na te maken en proberen het dan toch terug te sturen. Vandaar dat wij na overleg een pakketjes best wel retour willen ontvangen, maar willen het dan wel eerst in goed staat hebben ontvangen.  Als de betaling via de website is gedaan. Wordt de betaling verwerkt door Mollie, de terug betaling verloopt van ook via Mollie. Dat is voor ons het eenvoudigst. En voor betalingen buiten Nederland zien wij ook de rekeningnummers niet op de bestelling dus moet dat wel via Mollie terug betaald worden. 

 

Als u bij het bestellen niet kunt kiezen voor de juiste verzendkosten, mag u ook gewoon kiezen voor pakket kost, dat is de duurste optie. Wij kijken namelijk altijd wat voor u het voordeligst is. en storten het teveel betaalde bedrag via Mollie terug. In een aantal gevallen versturen wij het liefst iets via een brievenbusdoos, ook al kan het misschien in een envelop. PostNL heeft de tarieven zo verhoogd dat het soms maar iets duurder is dan via PostNL, maar daar raakt wel eens een envelop kwijt en zit er ook geen track en trace op terwijl de brievenbusdoos via DPD wordt verstuurd met DPD en daar zit wel track en trace op.  Ook bij DPD raakt er natuurlijk wel eens wat kwijt, maar daar is de service beter en wordt een gedeelte van de waarde van het pakket vergoed en worden de betaalde verzendkosten vergoed. Bij PostNL is dat niet zo, vandaar dat wij soms een brievenbusdoos adviseren i.p.v. een envelop.